onsdag 20 augusti 2014

Jag har vunnit en tävling & nya rec-ex!

Ni vet tävlingen som hölls på Inuti en bok i veckan/förra veckan och som jag tipsade om? JAG VANN! Gissa vad glad jag blev, för jag brukar aldrig ha sån tur och det är bara - bara & bara - tredje gången jag vunnit en (bok)tävling. Fast...tredje gången gillt, eller? Hoppas inte det...

I alla fall så vann jag Ögat över månskäran och Upprorsänglar av Libba Bray som jag visserligen redan har läst, men jag minns att jag tyckte bra om dem och vill gärna ha dem själv hemma i bokhyllan!

Dessutom har jag i veckan fått hem ännu ett stort bokpaket från Harlequin, tack så jättejätte mycket!
Det är bl.a böcker som kommer ut nu i augusti och några mer gamla:
  • Höglandets härskare av Marguerite Kaye
  • En av grabbarna av Kristan Higgins
  • Dans och drömmar av Nora Roberts
  • Synd och förlåtelse av Nora Roberts
  • Miniserien - Åter i paradiset av Kimberly Van Meter: Vägen till lyckan, Kärlekens hemliga språk, Dit vinden bär mig


Har ni läst någon/några utav böckerna? Vad tyckte ni i såfall om dem?

PS. Jag har läst ut "De odödligas hunger" och jag gillade boken. Skarpt. Fast det slutade med en stor j*kla cliffhanger... En bok som ni borde läsa ifall ni läst första! 

2 kommentarer:

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!