tisdag 1 juli 2014

Månadens läs rapport: Juni 2014

När det här inlägget kommer upp är jag fortfarande i Grekland, så de

t kan hända att jag läst ut någon mer bok/böcker men i så fall kommer den med nästa månads läs rapport.

Lästa böcker:

Förskalv/Efterskalv - Sylvia Day
Bryta sönder - Tahereh Mafi
När jag vaknar finns du inte - Cat Patrick
Drömtjuvarna - Maggie Stiefvater
Sommaren jag blev vacker - Jenny Han (omläsning)
Allt och lite till - Sarah Dessen
Bara för dig - Shannon Stacey
Ett helt nytt liv - Shannon Stacey


Antal: 8
Svenska: 8
Engelska: 0

Omlästa: 1
Antal sidor: 2315

Recensions exemplar: 7 (utan omläsningar)
Boktolva: 0/12 (1 avklarad redan)
Hyllvärmare: 0
Klassiker: 0
Kaosutmaningen: 4 (38 avklarade hittills)

Bästa bok/böcker: Drömtjuvarna och Bara för dig var båda otroligt bra, och jag skulle kunna läsa om dem flera gånger!

Sämsta bok: Jag blev besviken på Ett helt nytt liv om man jämför med Shannon Staceys andra två böcker som jag läst.

Kommentar: Jag har överseende med månadens siffra eftersom jag har varit bortrest ca 2-3 veckor av den här månaden och har därför inte haft så mycket tid övers till att läsa eller blogga, för den delen heller.

Nästa månad: Ta det lugnt och bara slappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!