torsdag 10 april 2014

Vinn Tahereh Mafis novell hos B Wahlströms!

Ni som älskar Tahereh Mafis triologi om Warner, Adam & Juliette - då har jag fått reda på en sak som ni inte bara kan missa!

Under nästa vecka så kommer B Wahlströms att lägga upp en Instagram tävling på deras konto lasgladje. Du har chansen att få läsa den nya novellen Bryta sönder före alla andra och dessutom så får du hela serien Rör mig inte! om du är vinnaren! 

Detta är i samband med att triologins sista del - Sätt mig i brand! - snart kommer att komma ut.

Så gå in på Instagram, sök efter lasgladje och kolla in deras konto under nästa vecka & få chansen till att vinna det här fantastiska bokpaketet. Jag själv skulle jätte gärna vilja vara med, men eftersom jag redan har de två första böckerna i serien och ska få tredje så känns det lite meningslöst. Men jag säger LYCKA TILL till er som kommer att vara med & skriv gärna en kommentar om ni vill vara med eller inte!

Mitt omdöme om serien hittills i korthet:
En helt fantastisk serie som man verkligen borde läsa om man gillar att läsa böcker. I början så gillade jag själv Adam men sedan så har jag helt ändrat uppfattning om honom och är nu i stället Team Warner. Juliette är en cool tjej och jag älskar världen Tahereh Mafi har byggt upp för oss. Hennes språk är helt underbart & jag kan knappt bärga mig tills jag får sista delen i min hand. En serie som nog alla borde läsa - eller åtminstone ge den en chans.

(Annars så kommer novellen att släppas av förlaget i början av maj-månad.)

Förlåt för den otydliga informationen om tävlingen, om ni har någon fråga: kommentera & jag svarar antingen så gott det går eller så kontaktar jag förlaget.

Några utav er som kommer att vara med på tävlingen? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!