lördag 19 april 2014

Tumblrs bokkärlek #5

Tumblrs bokkärlek går ut på att jag - nästan - varje lördag lägger ut ett inlägg med bilder, citat eller whatever från Tumblr. Det ska ju helst vara bokrelaterat, eftersom det här faktiskt är en bokblogg, men ibland kan det komma random saker också. 

Denna vecka så är det Hunger Games, eller lite mer specifikt: Catching fire. Det är en utav de bästa fortsättningen som jag sett i filmvärlden och hoppas att ni alla har sett den? Om inte, gör det NU för att den helt enkelt är unfreakingbelievable! ^^ 



image
Obeskrivlig glädje! 
Kunde inte låta bli, eftersom jag älskar både filmerna... xD



Förlåt för att det inte blev så många bilder den här gången. Nästa lördag blir det desto fler, och jag är fortfarande inne på THG så vänta bara och se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!