tisdag 15 april 2014

Top Ten Tuesday #12

Det verkar bli en rätt så härlig tisdag idag! :D Jag har redan varit ute och sprungit, kört fysträning och nu kollar jag färdigt på Pirates of Caribean: Vid världens ände som är en sån där otroligt superduper bra film med Johnny Depp i huvudrollen. Fast min tisdag blir nog värre sen, för jag måste träna inför matteprov och samhällskunskapsprov jag ska ha nästa vecka. O ikväll blir det bowling. Mellan allt det här så ska jag läsa klart Dödens trubadur som jag började med i går kväll och sen inte kunde sluta läsa.

Men okej, nu återgår vi till vad det här inlägget egentligen skulle handla om: Top Ten Tuesday!
Veckans:

Topp tio bokprylar som jag vill äga/redan äger

1. Fler stora bokhyllor...
2. Speciellt såna som man kan sätta på snedtak, är ett måste!
3. Häftiga & coola muggar med kända citat från böcker skulle inte sitta fel!
4. Boklådor - finns flera dussin som jag skulle vilja ha!
5. Bokstöd verkar vara något för mig...
6. Läsplatta
7. Book Collector (hört mycket gott om)
8. Det här smycket
9. T-shirt med typ citat, bilder från böcker
10. BÖCKER

Så, det var min - ganska så - röriga lista. Jag får nog undvika att kolla runt på alla era listor, annars kommer min att växa för mycket...

Ha en trevlig tisdag & ett trevligt påsklov nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!