onsdag 9 april 2014

I min brevlåda #58

Tjollehop allihopa därute i cyberspace ;3 Jag har inte riktigt hittat blogglusten än, men det är på G!

Både idag & igår så har jag fått hem böcker, 1 paket igår och 1 paket idag. Igår så fick jag hem, från Harlequin, Megan Harts nya triologi som börjar med Förledd, andra boken Uppfylld och sista boken Frestad. Jag har fastnat liiite för Erotic Romance just nu efter Fifty shades Grey-succén och hoppas på en lika bra serie! 

Sen idag så fick jag hem Skuggan av Anna av Rebecca James från Alfabeta. Författarinnan Rebecca James har även skrivit Sanningen om Alice som minst sagt är läskig. Jag hoppas på en lika bra bok, för Skuggan av Anna är en psykologisk thriller om hemligheter, rädsla och stor kärlek. Ser verkligen framemot den här boken!

Jag ska bara först läst ut typ alla andra böcker jag har påbörjat. Just nu läser jag om Underbara helvete av Jamie McGuire eftersom den är så himla bra! Ett tips till alla! 

Har ni läst någon utav böckerna här ovan? Erat omdöme om boken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!