fredag 10 januari 2014

I min brevlåda #51

Det blev visst inte så långt mellanrum mellan Harlequin-paketet och det här bokpaketet...
Men jag tänkte att jag skriver om det nu direkt & så får det bli lite mini recensionsmaraton nästa vecka!

I alla fall, boken jag fick idag var Spring så fort du kan som är skriven av författaren Sofia Nordin, och boken fick jag från Rabén & Sjögren, tack så mycket! Det ska vara den fristående delen på En sekund i taget, och jag har inte läst den boken men struntar i det & hoppas på att den verkligen ska vara fristående och inte en serie man bör läsa i ordning. Vem vet, om jag tycker om Spring så fort du kan kanske jag läser En sekund i taget också :)

På bokens baksida:
Spring så fort du kan"Det var feberns fel att jag hamnade här. I en glänta i skogen, med bara en usel presenning som skydd mot regn och vind. En modigare person skulle ha stannat och hjälpt till. Men inte jag. När alla plötsligt blev dödssjuka drog jag.

Ante tror att han är den enda som överlevt febern, men så träffar han Hedvig och Ella. Det är fantastiskt att inte vara ensam längre, men också svårt. Hur vågar man säga vad man tycker när man är världens fegaste människa? Hur vet man om man är kär? Och framtiden... Finns den?"

Boken verkar vara bra och jag hoppas på det! Jag har inte så höga förväntningar på den & hoppas att det håller i sig.

Har du läst boken eller vill du läsa den? Någon som har läst En sekund i taget? Vad tyckte du om den isf?

1 kommentar:

  1. Ska bli spännande att läsa din recension på den här, jag har dock inte ens läst första boken..

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!