söndag 5 januari 2014

Hemma igen!

Jag är hemma nu igen från innebandyplanerna för den här gången ;) Som sagt, jag har spelat Coop Forum Cup i helgen (med världens bästa lag för övrigt) och det har varit så himla kul! Vi vann första med 3-2, i andra blev det 1-1 och tredje matchen i gruppspelet förlorade vi med 4-3, men vi gick ändå vidare till A-slutspel och i kvarten mötte vi Halna och vann med 2-1. I semifinalen så mötte vi Degerfors och det blev 2-2, så först blev det sudden death men inget mål, så det gick över på straffar där vi förlorade med ett ynka mål. Inte så kul :(

Men det har annars varit en riktigt bra helg med de bästa tjejerna, mycket skratt & tårar. Jag skulle vilja göra om alla de fantastiska stunderna med dem, för de är f*n bäst!

Imorgon så kommer jag nog att fixa i ordning något inlägg om mina olästa böcker i bokhyllan. Så kolla in här imorrn!

1 kommentar:

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!