torsdag 2 januari 2014

Favoriter-i-repris 2014

Jag tänkte köra ett eget Favoriter i repris med mina favoritböcker/serier. Och jag tänkte jag ska läsa ungefär samma favoriter varje år men att jag från varje års favorit-lista tar 2 eller flera böcker som jag ska läsa i nästa års Favoriter-i-repris. Om ni vill så får ni gärna hänga på, it's just a simple book thing ^^
Alltså, läsa sina favoriter och i slutet av varje år lägga till 2 elr. flera böcker från årets gångna favoriter som man läst. Man kan ta bort en eller två böcker (hur många man vill egentligen) om man inte vill läsa dem de här året. Lätt som en plätt!

Så de böckerna & serierna jag ska läsa 2014 är:

  • Vampire Academy - Richelle Mead
  • Divergent - Veronica Roth
  • Herrelös-serien - Rachel Vincent
  • Fifty shades of Grey - E.L. James
  • Harry Potter - J.K. Rowling
  • Hungerspelen-triologin - Suzanne Collins
  • Underbara helvete - Jamie McGuire
  • Förr eller senare exploderar jag - John Green
  • Eragon-serien -Christopher Paolini
Och sen tänkte jag även läsa pm i alla fall några utav Sarah Dessens och Nora Roberts böcker. 

Vad säger ni om den här idén? Vilka favoriter kör ni i repris i år? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!