måndag 9 december 2013

I min brevlåda #47

Förlorad själ/Fångade själar
Gissa vilken bok jag fick hem idag?? Jo, det var Fångade själar av Rachel Vincent - författaren utav bl.a. serien som börjar med Herrelös och nu har äntligen första boken (+ första mellanboken 0.5) i hennes serie Soul Screamers kommit ut på svenska! Jag har läst Volume 1 i serien på engelska som innehåller bok 0.5-2. Jag tyckte väldigt mycket om den och här har ni min recension. Sååå...jag blev superduperglad då jag fick veta att boken skulle översättas utav förlaget Harlequin, som ni vet är ett utav mina absoluta favvoförlag. Jag fick faktiskt redan på det här så sent som förra måndagen, tack vare Boktyckes inlägg om böcker som släpps i veckan, så tack till dig Anna <3 nbsp="" p="">Och såklart ett stort tack till förlaget! Jag hoppas verkligen att boken är lika bra på svenska som på engelska, och jag tror att jag ganska snart börjar med den. Läsningen i Anna and the French Kiss går trögt, har ingen aning om varför men hoppas att en Händelse med stort H kommer snart som får fyr på läsningen igen!

Med stor förväntan kommer jag att läsa boken och förhoppningsvis får ni snart en recension på boken!

Update! 
Det kommer att bli ganska tomt och glest mellan inläggen här på bloggen, jag har ett eller två inlägg på G, men sedan så har jag typ ingen recension att skriva eller något sådant. Eller jo, det kanske dyker upp ett försenat Månadens förlag-inlägg som jag skrev för en vecka sedan att den skulle handla om X Publishing eftersom de har lämnat bokvärlden. Mer om det senare!

Har ni läst Soul Screamers? På svenska eller engelska & vad tyckte ni om boken/serien?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!