torsdag 12 december 2013

B Wahlströms anordnar en fototävling! - Sthlm i bilder

Japp, ni hörde (läste) rätt! B Wahlströms anordnar en fototävling för dig som är mellan 13 och 19 år!
Tävlingen går ut på att man tar ett foto på det man tycker är allra bäst med Stockholm och lägger ut bilden på Instagram eller Facebook och tagga bilden med #STHLMibilder. Det behöver inte vara nytagna bilder, utan du kan också tagga bilder som du redan lagt upp på ditt konto för länge sedan. Men bilden ska i alla fall vara på någonting/någon i Stockholm, som DU tycker är allra bäst! 

Jag kopierade tävlingsvillkoren från inlägget här
Tävlingsvillkor: Sista dagen att skicka in bidrag är måndag 20 januari. Vi väljer ut vinnarna och kontaktar dem via Instagram, Facebook eller mejl. De vinnande bilderna publiceras i vår Stockholmsguide som kommer ut i maj 2014. Fotograferna äger bildrättigheterna och Forma Books får rätten att använda bilderna i boken, e-boken och i marknadsföringssyfte för boken. Vi anger fotografernas namn vid användningen. Mejla jenny.larsson@formabooks.se vid frågor.
Jag tycker att det är en bra idé med fototävlingen och som sagt priset är ganska storslag tycker jag! De vinnande bilderna publiceras ju i en bok som förlaget ska ge ut, som heter Stockholm Story. Tänk om man hamnar i den boken! Så innan måndag 20 januari 2014 tycker jag att du ska är på väg till Stockholm eller bor i Stockholm ta kort på någonting, som du tycker är bäst med Stockholm. Det behöver inte vara en professionell bild, en bild är egentligen ett minne som ska förmedla känslor. Tänk på det!
Jag bor ju inte i Stockholm eller i närheten, så jag är inte med i tävlingen. Men jag hoppas att flera utav er läsare är med och jag säger lycka till! Om ni vill får ni väldigt gärna kommentera här på bloggen med en länk till bilden ni lagt upp på FB eller IG. Är väldigt nyfiken på vilka slags bilder som kommer att tas!

För övrigt....
Så har jag läst ut Anna and the French Kiss och efter att jag väl kommit in i boken, så kunde jag inte sluta. Jag satt hela eftermiddagen & kvällen igår för att läsa ut den. Jag har lyckats bli sjuk och har varit hemma från skolan igår & även idag, men jag hoppas på att jag blir frisk tills imorgon. Dessvärre kan jag inte vara med på innebandyträningen idag och inte heller matchen på lördag mot Vänersborg - borta. Jag får iaf vara med på slutspelet i bowling på söndag, så laddar inför det i stället! 
Jag vet inte riktigt vilken bok jag ska ta och läsa nu, kanske Fångade själar utav Rachel Vincent eller en till bok på engelska. Vi får se....
Ha det bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!