torsdag 14 november 2013

I min brevlåda #44

Imorgon är det fredag igen, dagarna bara går! Den här höst-terminen i 7:an har gått oerhört fort. Tänk om ca 1 månad (+10 dagar) så är det jullov och julafton! Den här veckan har jag hem 4 böcker. 2 utav dem var helt oväntade, men tack så mycket ändå!

Böckerna var:
  • Svart huset av Peter May från Modernista
  • Nikkis dagbok #1: Berättelser från ett (inte så) fantastiskt liv av Rachel Renée Russel från Modernista
  • Legenden om Darren Shan #1 & #2 (Skräckens cirkus & Vampyrens medhjälpare) av Darren Shan från Bergs förlag
De 2 böckerna från Modernista kom helt oväntat. Det är nog den 5 (?) boken jag fått av dem som jag själv beställt utan att dem har skickat den ändå.

Så jag har fått ännu mer böcker och jag börjar, återigen, få det fullt i bokhyllan. Just nu hamnar böckerna på hög framför alla de andra böcker. Det kanske dyker upp något inlägg i helgen om hur många och vilka böcker jag har kvar att läsa. I början av det nya året måste jag införa några förbud igen...

Har ni läst någon av böckerna jag fått? Vad tyckte ni om dem?
 
 

2 kommentarer:

  1. Fick också Nikkis dagbok idag (helt oväntat!) och tycker den är lite sådär hittills... :/

    SvaraRadera
  2. Härligt med lite nytt i brevlådan :)

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!