tisdag 6 augusti 2013

I min brevlåda #34

 I fredags förra veckan så fick jag hem 2 avin från posten. Lite otroligt att dem kom på samma dag tyckte jag.
Jag fick ett stort paket från Rabén & Sjögren som innehöll 4 böcker:
  • Miss Peregrines hem för besynnerliga barn - Ransom Riggs
  • Vinylprinsessan - Yvonne Prinz
  • The Carrie Diaries - Candace Bushnell
  • Sommar i New York - Candace Bushnell
Jag fick dessa böcker för att jag höll en tävling och det kommer även en femte bok, som jag fick välja själv och ni får veta vilken när den kommer!
 
Sedan fick jag även ett lite mindre paket från Modernista, förlaget som gav ut succéboken Divergent.
Och jag blev oerhört glad när jag öppnade och fann Insurgent - Veronica Roth: den andra boken i triologin!
Har längtat och sett framemot att få läsa den ända sedan jag läste ut Divergent.
 
Jag ska börja läsa den så fort som möjligt för jag har bara några sidor kvar i Nyckeln till mod som förresten är sååå himla bra!!!
 
Tack, tack så mycket till båda förlagen! Ser framemot att få läsa böckerna!
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Ååå, vad jag blir avundsjuk! ;D Vill också ha Miss Peregrines hem för besynnerliga barn, Sommar i new York och Insurgent... :)

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!