fredag 23 augusti 2013

Bokbloggsjerka 23-26 augusti 2013

Nu har första veckan i skolan gått i rasande fart. Det är lite förvirrande med allt nytt, men ändå väldigt kul & roligt med alla nya klasskompisarna!
Idag är det dags för bokbloggsjerkan igen och frågan lyder:

Låt oss återgå till ämnet karaktärer för en stund: Finns det någon karaktär som bär upp sitt namn exeptionellt bra?

Det känns som att i de senaste jerkorna har det varit frågor det jag ibland fattat nada av det. Det är typ likadant den här gången också.
Jag har ingen aning om vad jag ska svara, så jag hoppar över den här frågan.
Ni får nöja er med att gå in på alkb.se och kolla vad andra har svarat på frågan!

Jag länkar därför inte från hennes blogg, lite onödigt om man vill läsa ett svar och får ett svammel ;)

Ja, hoppas att ni har haft en bra vecka! Jag har dessvärre inte hunnit läsa så mycket men har läst ut Femtio nyanser av mörker och ska börja på tredje och sista delen snart.
Det har kommit så många nya böcker hem till mig att jag inte vet vilken jag ska läsa först! Något tips? Om ni vet vilka böcker jag har fått hem (det är ju egentligen bara att kolla i arkivet eller bläddra ned lite bland inläggen) så kommentera gärna vilken bok ni tycker jag ska läsa först!

Förresten nästa fredag så får jag min skoldator! Yay!!! Då kanske jag även kan skriva något inlägg på håltimmarna eller på rasterna. Det får vi se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!