torsdag 13 juni 2013

Påminnelse om Sommartävlingen & annat smått o gott...

För det första: ni har väl inte missat att jag har en tävling här på bloggen? Man kan vinna hela 6 st böcker. Vilket passar bra till sommarlovet!
Tävlingen avslutas imorgon kl. 15.00 så skynda dig att anmäla dig till tävlingen!
Gå in på tävlings-inlägget HÄR!

Idag var det min sista skoldag! Och nu har jag lämnat mellanstadiet (åk 6) och börjar högstadiet nästa år, alltså 7:an! Tycker att det ska bli jättekul.
Förresten ni kanske inte ens visste att jag är 13 år? Vissa kanske vet det, men andra inte. Ops, jag avslöjade mig visst då...
Stort tack till alla lärare som vi haft o vilket tålamod dem!
Jag kommer sakna (fast vi ses ju på skolavslutningen imorgon!) min underbara, galna klass med fina kompisar! Finns ingen bättre klass än våran. <3 p="">
Så man kan säga att nu har sommarlovet börjat (iallafall för mig)!
Och nu på lördag åker jag till Star Camp! Ska bli jättekul & spännande!
Sen efter midsommar åker jag till Grekland oxå...

Hur ser eran sommar/sommarlov ut? Massor av bad, sol & glass? O läsning?

 

2 kommentarer:

  1. Nej VET DU VAD, det finns ingen bättre klass än VÅR klass heter det ju! ;D Byter du skola nu då, eller har ni högtadie på samma ställe? Jag måste åka till ett helt annat ställe nu.. :/

    Har förresten taggat dig! :)
    http://mylifestylebyelvira.blogspot.com/2013/06/5-books-to-movie-tag.html

    SvaraRadera
  2. Svar på kommentar: Jag tror den handlar typ om en flicka som är utbytesstudent i Amerika, och sen blir hon liksom jätte poppis och så jättesnabbt. Sen blir hon utnämnd till "Homecoming queen" också. Men det är liksom inte hon, hon bara låtsas vara sån. Så här står det till sist på baksidan: "Ska hon spela med i tio månader till och fortsätta sitt amerikanska liv med stora marängklänningar, curfews (vad nu sen det är...) och obegripliga detaljer, eller väntar något annat runt hörnet, om hon bara vågar sig dit?"
    Den verkar jättebra, typ som en sån där feel-good bok! :D

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!