måndag 1 april 2013

Månadens läs rapport: Mars 2013

Nu har ännu en månad av det, inte så, nya året gått! Det här kommer nog att vara den sämsta läsmånaden det här året. Jag har inte haft så mycket lust eller tid med att läsa, eller att blogga heller för den delen. Men det kommer att bli förändring på det! (Hoppas vi!!!)
Här kommer sammanfattningen från Mars månad år 2013!

Lästa böcker:

Anna klädd i blod - Kendare Blake
Hjärtats mysterier
Duell utan vapen - Terri Brisbin
Hemligheternas rike - Kristin Cashore
I grevinnans tjänst - Claire Thornton
Förförd av hämnd - Denise Lynn
Miss Prestons nya liv - Helen Dickson
Systrar i Jeans: andra sommaren - Ann Brashares
Den blå hertiginnan - Phillippa Gregory
Belle - Lesley Pearse
Tigertrubbel - Lucy Courtenay
Elizabeth - Lesley Pearse
Nattvakt - Kit Whitifield
Genom dina ögon - Stephenie Meyer

Antal böcker: 14 st
Böcker på engelska: 0 st
Böcker på svenska: 14 st

Bästa bok/böcker: Genom dina ögon var nog den bästa boken, men Hemligheternas rike och Elizabeth kommer inte långt efter.
Sämsta bok: Antingen Den blå hertiginnan eller kanske Nattvakt. De var inte riktigt  vad jag hade väntat mig.

Kommentar:
Det var nästan inte i närheten med hur många jag läste de två första månaderna, då läste jag över 20 st. Och nu bara 14. *Suck*. Men jag hållde i alla fall löftet att inte läsa så många historiska romaner.
Jag läste flera bra böcker den här månaden, som kanske kan platsa bland hela årets bästa böcker. :)

Nästa månad:
Ska försöka att läsa ut lite fler recensions exemplar och så kommer de nya böckerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!