onsdag 27 mars 2013

Min bokhylla - C

Det blir nog inget jätte lyckat lov på för bloggen, det är ju så fint väder. Så varför ska man vara inne? Ja, det tycker jag. (Eller min mamma rättare sagt...)

* betyder oläst
¤ betyder läst
< betyder recensions exemplar

Bokstaven C i min bokhylla. Efter författarens efternamn (som på recensions sidan)

Meg Cabot - Regler för tjejer: Flytten (¤)
Meg Cabot - Babbeldrottningen (*)
Meg Cabot - Babbeldrottningen i New York (*)
P.C. Cast & Kristin Cast - Vampyrens märke (¤ <)
P.C. Cast & Kristin Cashore - Sveket (¤ <)
Rachel Caine - Glashuset (¤)
Rachel Caine - Döda flickors dans (¤)
Rachel Caine - Midnattsgränden (¤)
Kate Cann - Textlek (* <)
Kate Cann - Kråkflickans återkomst (* <)
Gail Carriger - Själlös (¤)
Gail Carriger - Chanslös (¤)
Ally Carter - Härligt oärligt (¤ <)
Kristin Cashore - Tankeläsaren (¤)
Kristin Cashore - Monstrets dotter (¤)
Kristin Cashore - Hemligheternas rike (< ¤)
Lucy Courtenay - Tigertrubbel (< ¤)
Suzanne Collins - Hungerspelen-triologin: Hungerspelen, Fatta eld, Revolt (¤)
Lauren Conrad - L.A. Candy (*)
Lauren Conrad - Sweet little liars (*)


Antal böcker: 22 st
Kvinnliga författare: 11 st
Manliga författare: 0 st

Bästa bok/böcker: Nästan alla mina favoriter finns här... De allra bästa här är Fatta eld, Monstrets dotter och antingen Själlös eller Chanslös.
Sämsta bok: Flytten av Meg Cabot.

Finns det någon bok/böcker som jag INTE har recencerat men ni skulle vilja se min recension på? Kommentera då!

(Det blir ingen bild på böckerna för batteriet är slut i både kameran och mobilen...)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!