fredag 15 mars 2013

Bokbloggare enkät

Feelgoodbibliotekarien har skrivit om att vi ska bokbloggare ska samarbeta mer. Jag håller helt klart med. Det skulle vara roligt att få veta lite mer om olika bokbloggare.
Kolla in här om du vill veta vad hon menar.

1. Varifrån bloggar du? (Jag önskar mig en bokbloggarkarta, därav frågan)
I Skövde.

2. Förslag på hur vi bokbloggare skulle kunna samarbeta mer och bättre med varandra?
Ha fler bokträffar, "möten", bokcirklar m.m. Det skulle jag tycka vara bra i alla fall :).

3. Förslag på hur vi skulle kunna samarbeta med bibliotek och/eller förlag?
Ungefär samma svar här också. Möten där man kan få prata med författare/förlag.
Allt jag säger är santJag själv mejlar med flera förlag regelbundet. För att hålla kontakten mellan förlagen och bokbloggarvärlden. På så sätt får jag reda på de populäraste böcker och de mindre bra böckerna. Vilket är bra för förlagen, de mindre bra brukar jag oftast gilla mest så då får böckerna lite mer reklam :D.

4. Beskriv dig själv i form av en befintlig eller påhittad boktitel!
Finns flera som beskriver mig på olika sätt. Här kommer i alla fall några/någon.

Jag talar nästan alltid sanning. Fast ibland kan det komma en vit lögn ur min mun. Rimmer lite där...


5. Vad vill du veta om mig och andra bokbloggare? Lägg till din egen fråga här och skicka utmaningen vidare till en bokbloggare som du är nyfiken på!

Hm. Jag vet inte riktigt. Jag skulle gärna vilja veta vad ni gör på fritiden, vad ni gillar mest, favoritsaker. Sånt, för då får man en inblick i andras liv. Och jag älskar att höra om olika livstilar! Det är väldigt intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!