tisdag 5 februari 2013

Top Ten Tuesday #1

Har tänkt börja med Top Ten Tuesday här på bloggen. Det startades hos Broke and Bookish.
Den här gången är det Top Ten Bookish Memories.
Den är utan inbördes ordning.

1. När jag lärde mig att läsa. Varför ska man inte ha med det? Det är ju därför jag är!

2. Skapade en bokblogg. Jag är jätteglad över att jag startade den här bloggen och ångrar den inte för en sekund!

3. Den första boken jag läste. Tyvärr kommer jag inte ihåg vilken bok jag läste först, men det är ju såklart ett viktigt minne!

4. Bokmässan 2012. Det var första, och förhoppningsvis inte den sista!, gången jag var där. Och jag skulle väldigt gärna göra om det!

5. När min bokhylla fylls på... Det är alltid roligt att få en bok/böcker och se sin bokhylla växa!

6. När jag fick mitt första recensions exemplar. Jag beställde Den vita katten och Den röda handsken - Holly Black av B Wahlströms, och fick dem några dagar senare!

7. När jag läste min första "riktiga" engelska bok! Det var en härlig känsla när jag väl hade läst ut City of Bones - Cassandra Clare. Det var en känsla att man hade tagit ett steg längre ut i världen :D.

8. Och så klart när jag har läst böcker som jag fullkomligt älskar och som tar upp de sista platserna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!