måndag 18 februari 2013

Tjuvstartat på bokrean 2013

Snart är det dags för den efterlängtade bokrean som går av stapeln den 26 februari.
Fast egentligen blir inte böckerna billigare. Bokhandlarna höjer priset innan rean för att de bara ska kunna sänka den lite. Så värst mycket billigare blir det alltså inte.

Kungarnas krigKampen om järntronenMen som rubriken antyder har jag tjuvstartat lite. Bob bokhandeln här där jag bor, har slutförsäljning och böcker kostade 25 kr st, om det inte var pocket. Så jag gick naturligtvis dit :). Fast de böckerna jag köpte kostade inte 25 kr st utan runt 49 kr...
Fast jag är nöjd med mitt köp i alla fall.

Dessa böcker kom jag hem med:


  • Kampen om Järntronen av George R.R. Martin (Sagan om Is och Eld #1)
  • Kungarnas krig av George R.R. Martin (Sagan om Is och Eld #2)
  • Svärdets makt av George R.R. Martin (Sagan om Is och Eld #3)
  • Kråkornas fest av George R.R. Martin (Sagan om Is och Eld #4)
  • Babbeldrottningen av Meg Cabot
  • Babbeldrottningen i New York av Meg Cabot

Jag ser framemot att få läsa dessa böcker, speciellt Babbeldrottningen eftersom jag skulle vilja läsa något chick-lit.

Har ni läst någon/några av dessa? Vad tyckte ni om den/dem?


Jag glömde en sak...Min blogg har nu fått 10 000 besökare!
Är jätteglad över det och skulle gärna vilja fira med en tävling men har tyvärr inte tid just nu. Men lovar att jag ska försöka anordna en tävling snart.
Stort tack till alla mina läsare, andra bloggare och förlagen som är villiga att skicka rec-ex! Kan aldrig tacka er nog, för att ha gjort det här verkligt :D.

2 kommentarer:

  1. Sv: Tack!
    Nej, inte än. Men snart så ;)

    P.S. Hoppas du får en superhärlig födelsedag! :D

    SvaraRadera
  2. Babbeldrottningen och Babbeldrottningen i NY står och väntar på mig i olästa hyllan :)

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!