fredag 22 februari 2013

I min brevlåda #16

Tigertrubbel
Jaja, vet. Jag har inte bloggat på några dagar fast jag sa att jag skulle skärpa till mig. Det får bli ändring på det till nästa vecka. Japp, det ska det bli. (Får vi hoppas.)

Idag så fick jag hem boken Tigertrubbel av Lucy Courtnenay.
Det är första boken i serien Vilda. Tack så mycket för boken,         B Wahlströms! Jag ska försöka läsa någon gång efter att jag har läst Dålig karma.
För övrigt så kommer det nog några böcker inom de närmaste veckorna. Ni får se när de kommer vilka det är...

Jag fick även hem andra numret av Tidningen Skriva igår och jag kan säga att jag älskar dem! Det är jättebra tips i dem, så om ni har fått skrivkamp eller bara vill få tips med skrivandet så tycker jag att ni ska läsa den.

Det kommer nog att komma upp några recensioner i helgen (eller kanske bara en). Och så har jag planerat att lägga upp "Några böcker jag vill ha"-inlägg.
Bara så ni läsare vet, så kommer jag inte att kunna blogga på tisdagar och torsdagar. Jag har innebandyträning och även bowlingträning nästan direkt när jag har kommit hem från skolan och då är det först att ta itu med alla läxor. Men jag ska försöka att tidsinställa några inlägg på de dagarna så att bloggen inte står tom :).

// Dola

Har ni läst Tigertrubbel? Vad tyckte ni i så fall om den? Eller vill ni läsa den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!