söndag 6 januari 2013

Recensions exemplar

Arizonas bokIdag kom jag hem från innebandycupen, som det inte gick så bra i, vi kom till b-slutspel och åkte ut i semifinalen.

Men över till det som jag skrev i rubriken.
Jag fick 2 recensions ex från Semic. Den första och andra delen i Beauitful Dead av Eden Maguire. Jag ska börja att läsa Jonas bok ikväll, så det kommer nog en recension snart!

Det kommer snart recensioner på bl.a. De rätta, Bloodlines, Bläckdöd.

Har ni läst någon av böckerna jag fått/läst?
Kommentera gärna!

3 kommentarer:

  1. Jag har läst del 1 och 2 i Beautiful Dead. Väldigt många ogillar dem, men jag tyckte inte att dem var SÅ dåliga. Vet dock inte om jag kommer läsa de två sista delarna :)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har läst Jonas bok och ska snart börja på den andra delen. Första boken var ganska bra så då blir det jättekul med fortsättning! :)

    SvaraRadera
  3. Jag har (också:) läst Jonas bok. Före det hade jag läst en massa om att den skulle vara dålig, så det kanske lite störde min läsning. Annars tyckte jag nog att den var helt okej. Jag hade lånat både ettan och tvåan av min kusin, men då jag hade en massa andra böcker jag ville läsa, så kändes inte Arizonas bok så väldigt lockande... och nu har jag lämnat tillbaka dem till min kusin. Själv har jag den fjärde boken i bokhyllan, så den kommer jag nog troligen läsa iallafall.:) Det står ju att den är fristående!

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!