fredag 18 januari 2013

Kommande recensioner och rec-ex

Är just nu jätte glad! Har fått hem Pandemonium av Lauren Oliver från Bonnier Carlsen.
Jag trodde faktiskt inte att jag skulle få den, för jag hade fått den och Förr eller senare exploderar jag i "digitala rec-ex" som jag vill kalla det. Jag har redan läst ut John Greens nya bok, så om jag skärper till mig kommer det en recension på den i helgen.

Tillbaka till Pandemonium. Jag var riktigt sur på Lauren Oliver för jag tyckte ändå att det var någon slags cliffhanger i slutet på Delirium. För jag måste bara ju bara veta vad som hände med Lena och Alex. Speciellt med Alex.

Jag har väldigt många recensioner att skriva men så lite tid.
Men det kommer några i helgen, förhoppnings vis.

(Det funkar inte att ha med en bild just nu, försöker lista ut varför...)

2 kommentarer:

  1. Wow vad roligt att du fått hem Pandemonium! Skulle också jättegärna vilja läsa den.:)
    Sen en annan sak, kan du berätta vilken mail adress man skickar till om man vill ha rec-ex av Bonnier Carlsen?! Tack förresten jättemycket för hjälpen med recensionsexemplaren. Det hjälpte!:D

    SvaraRadera
  2. Det finns många mejladresser till Bonnier Carlsen. Jag brukar skicka till olika typ varje gång.

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!