tisdag 1 januari 2013

Jag har vunnit...

... 2 tävlingar!
Jag vann Månadens tävling hos Alba, och då kommer jag att få
Evig natt av Michelle Paver, som har skrivit serien Vargbröder eller som den också heter Pojken som föddes att möta mörkret.

Och så vann jag Ellas tävling på hennes blogg där man kunde välja mellan att vinna Anna dressed in blood - som jag jätte gärna vill läsa, men på svenska, Himlen börjar här - som jag redan läst. Och så den sista, som ni kanske har räknat ut att det var den jag vann? The Body Finder av Kimberly Derting - som jag ser jätte mycket framemot att läsa! :)

Längtar tills de kommer i brevlådan :D

Kolla gärna in Månadens tävling på Albas blogg, där man kan vinna Gå din väg men stanna av Johanna Nilsson.

Ha det bra!
// Dola

5 kommentarer:

  1. Hej Dola! Jag skulle bara vilja säga att det är en riktigt fin blogg du har! Jag såg på både Boklyckan och på Mittimellan-Ella att du hade vunnit de där tävlingarna, så då tänkte jag att jag måste kika in på din blogg. Som sagt; riktigt fin blogg. Du får gärna kolla in min bokblogg: www.bookfinger.blogspot.se
    Förresten; har du läst Legenden om Morwhayle eftersom du har Häxmästaren på din header? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätte mycket, Viggo!
      Jag har också varit inne på din blogg, en riktigt fin blogg, och jag följer din blogg. Men du kanske inte har sett det? :)

      Ja, jag har läst både Häxmästaren och Demonprinsessan. Både var riktigt bra!

      Radera
  2. Vad roligt! Grattis!

    SV: Jaa, Sagan om Ringen-stuket är jag ute efter :) Paolinis serie funderade jag över..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack

      SV: Eragon-serien är jätte bra! Kanske lite för långa, men ändå riktigt spännande!

      Radera
  3. Svar: Hoppas verkligen du gillar den! :D

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!