torsdag 13 december 2012

Lite info

Tåg till TriesteSom ni kanske har märkt så har jag inte skrivit något om Ebba.s julkalender, för jag har haft fullt upp och känner att det just nu bara är onödigt om jag ändå glömmer av det sen :)
Har precis kommit hem från Lucia-firande :D

När jag kom hem idag hade jag fått ett bokpaket från 2244! Ja, jag vet, ni undrar säkert nu "Vad är det för något?". Det är ett av Bonnier Förlagen som ger ut böcker (inte så oväntat kanske)
Boken jag fick hem var Tåg till Trieste av Domnica Radulescu.
Jag hoppas att den är bra!

Bilden "Jag läser just nu" verkar ibland inte funka, som nu till exempel men jag ska läsa Tåg till Trieste direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!