måndag 24 december 2012

Cirkoli i julklapp

I julklapp fick jag boken Cirkoli - Patrik Stigsson!
Det är en svensk fantasyroman, som det tog författaren  6 år(!) att skriva!
Jag hoppas verkligen att det är en läsupplevelse utöver det vanliga :)

På mellandags rean så tänkte jag åka in och kolla på böcker (oj, vad ovanligt!) på Akademin bokhandeln! Om jag köper (bara om) så tänker jag kanske köpa några engelska böcker. Är väldigt intresserad av väldigt många. Kolla gärna in "Min läslista" om du vill veta vilka böcker som jag är intresserad av.

Ha en fortsatt trevlig jul!

Vad fick ni i julklapp?
Några böcker? Vilka då i så fall?
Kommentera gärna!

//Dola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!