måndag 24 september 2012

I min brevlåda del 3

När jag kom hem idag från skolan, såg jag att jag hade fått recensions exemplar.
Och då tänkte jag att det var från Mörkers dottir, för jag hade beställt ifrån dem.
Men det var från Bonnier Carlsen!
Gissa om jag blev förvånad, jag hade faktiskt glömt av att jag hade beställt där ifrån.
Böckerna jag fick var
Resten får du ta reda på själv av Lauren Oliver
Delirium av Lauren Oliver
Jag längtar tills jag får läsa Resten får du ta reda på själv, men lika mycket längtar jag till Delirium.

Om ni har läst någon av böckerna, vad tyckte ni om dem?

5 kommentarer:

  1. Båda är jättebra!Sakina har även skrivit ett inlägg på bloggen om Resten får du ta reda på själv (hon älskade den också).vem mejlade du på bonnier får att få recensionsexemplar?

    SvaraRadera
  2. Jag har läst båda (fast på engelska), och de är jättebra! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okey!
      Jag har börjat med Resten får du ta reda på själv och än så länge är den bra!

      Radera
  3. Sv: Kollade inte din recension :) Vi tyckte typ likadant

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du skrev kolla INTE din recension, menar du inte att du kollade min recension då? :)

      Radera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!