söndag 23 september 2012

Bokbloggsjerka 21-24 september del 1

Nu ska jag börja med bokbloggsjerka här på bloggen.
Den som startade bokbloggsjerka var Annika på sin blogg Annikas litteratur- och kultur blogg

Veckans fråga är:
Berätta om en bok (eller flera) som du har fått, lånat, köpt, etc. den här veckan.

Jag har inte hunnit åka in till biblioteket i veckan för jag har fått väldigt många böcker hem i brevlådan i stället.

Fallen ängel av Becca Fitzpatrick (från B Wahlströms)
Förlorad ängel av Becca Fitzpatrick (från B Wahlströms)
Noras val av Becca Fitzpatrick (från B Wahlströms)
Den vita katten av Holly Black (från B Wahlströms)
Den röda handsken av Holly Black (från B Wahlströms)
En god fiende, bok 1 av Joe Abercrombie (från Damm förlaget)
Himlen börjar här av Jandy Nelson (från Gilla böcker)
Här ligger jag och blöder av Jenny Jägerfeld (från Gilla böcker)

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med så många recensionsexemplar! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är jätte roligt!
      Fast då kan jag inte bestämma mig för vilken bok jag ska börja med :)

      Radera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!