onsdag 15 augusti 2012

Recensioner

Som ni kanske vet så står det på Recension sidan "Under uppdatering".
För jag försöker hitta någonstans där det står hur man gör och så men det finns ingenstans, det finns säkert någonstans men jag har inte hittat det.
Vissa av följer kanske en annan bokblogg Tonårsboken.
Om man kollar på deras recensions sida så kan man ju klicka på titeln och så kommer det upp en recension jag själv har gjort.
Men hur gör man?
Skriv i kommentaren eller skicka ett mejl om du kan nåt som kan hjälpa mig!

// Dola

2 kommentarer:

  1. Hej, det är väldigt enkelt du publicerar inlägget och därefter klickar du upp den och kopierar inläggets länkadress som du sedan klistrar in i där det står länk i recensions sidan... om du förstod vad jag menade lite rörigt :)

    SvaraRadera
  2. Ok bra!
    Det blir väldigt många inlägg då!

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!